Domů Financie Dokonalá KONFERENCIA: Ako oslniť obchodných partnerov?

Dokonalá KONFERENCIA: Ako oslniť obchodných partnerov?

0

Pracovný seminár, firemná konferencia alebo tematický workshop. Tri variácie stretnutia veľkého počtu ľudí nad event projektom nesie spoločný menovateľ – nájsť vhodné konferenčné priestory pre desiatky až stovky absolventov.

Nie je to ľahké? Poradíme vám

Ruku na srdce, nájsť vyhovujúce zázemie pre zjazd vrcholných manažérov a zabezpečiť im full servis bude chcieť pomoc odborníkov. Organizovanie konferencie v Prahe nie je dobré ponechať na náhodu a veriť, že sa stane zázrak a profi služby spadnú samy do lona. Omyl! Dopyty po konferenčných priestoroch prevažujú ponuku.

Vopred je vhodné uvedomiť si, či sa budú hostia cítiť lepšie v priestorovo vzdušnej sále alebo lepšie zapôsobia komornejší salónik. Dôležité je zhodnotiť aj finančné možnosti a nároky na ubytovanie, logistickú dostupnosť i stravovanie. Priesečníkom všetkých aspektov bývajú bussiness hotely.

Stavte na Belvedere

Konferenčné priestory v Prahe obstoja v celosvetovej konkurencii. K najvýznamnejším hráčom na konferenciérskej šachovnici patria hotely v centre, ktoré dokážu pojať až niekoľko sto klientov a ktorých hostia hodnotia vysokými číslami, čo do služieb kancelárskych, tak aj ubytovacích.

Príkladom za všetky je hotel Belvedere s kapacitou 400 osôb, ktorý disponuje vybavením od dataprojektora, plátna, flipchartu, ozvučenia alebo tlmočníckych kabín počnúc a cateringovými službami s coffee breakmi, obedy a večernými rautmi končiac.

Po práci, zaslúžená zábava

Ak sa podarí vyšetriť nejaký čas navyše, je možné pre hostí zariadiť relaxačné kultúrne vyžitie napríklad formou hromadnej okružnej jazdy po večernej Prahe alebo zabukovať plavbu s hudobnou produkciou a ľahkým občerstvením. Spoločný program utuží väzby a zintenzívni naviazané obchodné styky aj do osobnej roviny.

Pražské EVENTY sú produktom prestížneho marketingového odvetvia, ktoré vníma budúci potenciál vo vzťahu k ubytovacím kapacitám aj následným doplnkovým službám v turistickom ruchu. Svet tvrdého biznisu v symbióze s vhodne cielenou rekreológiou rúca vsugerované mýty, že manažéri sú najväčší spoločenskí suchári.


Tip redakcie: Načerpajte inšpiráciu a zaujímavé tipy.


BEZ KOMENTÁŘE

Exit mobile version