Sobota, 20 dubna, 2024
aktualne

5 SEO trendov, ktoré musíš poznať

on

SEO je aj v roku 2022 mimoriadne dôležitou zbraňou v rámci online sveta. Aké trendy dnes fičia a čo vám môže priniesť úspech rýchlo a efektívne?

Každá kvalitná SEO agentúra by vám mala vedieť jasne predstaviť aktuálne trendy, ktoré vás tomto smere dokážu veľmi efektívne a v dobrom slova zmysle odlíšiť od konkurencie. Áno, aj v roku 2022 je SEO optimalizácia mimoriadne dôležitá. Čo však momentálne fičí a aké SEO služby sú najžiadanejšie? Toto je 5 horúcich tipov pre vás.

Ľudia sa často pýtajú

Ľudia sú mimoriadne zvedavé tvory. Približne každá druha osoba vo vyhľadávaní kladie určité otázky. Ak sa teda chcete vyhľadávačom či samotným potenciálnym návštevníkom webu čo najviac zapáčiť, musíte v rámci svojho obsahu poskytnúť odpovede na často kladené otázky. A tie nezabudnite zahrnúť do vášho obsahu v rámci H2, H3 a H4 alebo vytvoriť sekciu FAQ. Aj tu pracujte s nástrojmi pre vyhľadanie správnych kľúčových slov, ktoré vaši čitatelia najčastejšie hľadajú.

EAT

Tak, ako sa vyvíjajú jednotlivé algoritmy vyhľadávacích nástrojov, musíme prispôsobiť aj kvalitu obsahu. Momentálne je dôležité pri jeho tvorbe dodržiavať princíp „EAT“. Ide o skratku anglických slov „expertise“, „authoritativeness“ a „trustworthiness“, teda odbornosť, autorita a dôveryhodnosť. To je presne to, podľa čoho určí Google, či váš web poskytuje naozaj kvalitný obsah. Ako zlepšíte váš EAT? Odporúča sa vytvárať jedinečný obsah, citovať zdroje, predstavte autora a jeho odborné znalosti a vyhnite sa automaticky generovaného obsahu.

Nezabudnúť na spätné odkazy

Spätné odkazy budú dominovať ako akýsi stavebný základ pre úspešný marketing aj v najbližšom období. Rozdiel však badať pri dôležitosti ich kvality, ktorá hrá hlavnú úlohu v tom, ako rýchlo a hlavne vysoko sa vo vyhľadávači vyšplháte. Kvalita nad kvantitou jednoducho momentálne vyhráva.

Mobilné a hlasové vyhľadávania

„Hej Google, ako si uvarím ryžu?“ Aj túto otázku môžete položiť vášmu Google asistentovi keď ste hladný. Aj keď asi nejde o typickú požiadavku, určite nie ste výnimkou pri využívaní hlasového vyhľadávania. Len v USA tak činí približne 55% užívateľov internetu. A nie len táto štatistika potvrdzuje fakt, že hlasové vyhľadávanie sa stáva súčasťou každodenného života a dôležitým faktorom pri úspechu v online svete. Preto by ste mali myslieť aj na optimalizáciu vášho obsahu pre ľudí, ktorí na internete hľadajú informácie aj ušami, nie len očami. Ako na to? V prvom rade je nutné optimalizovať web pre mobilné zariadenia. Google totiž uprednostňuje webové stránky vhodné pre tieto zariadenia s vysokou rýchlosťou. Dobrou cestou je prepracovať obsah tak, aby obsahoval najbežnejšie otázky kladené zo strany používateľov, čo sme vám už navrhli vyššie.

SEO služby a video

Veľmi efektívnym manévrom v rámci SEO stratégie je implementácia videa. Veď si len predstavme, že samotný YouTube má viac ako miliardu užívateľov. Ak ste sa doteraz neodhodlali na vytváranie videoobsahu, teraz je najvyšší čas. Netreba však zabudnúť na optimalizáciu názvu či popisov vášho video kanála a vždy poskytnúť aj zdroje informácií na ňom. Aby bola vaša SEO stratégia neomylná, aj tu považujte kľúčové slová za naozaj kľúčové.

Mohlo by Vás zajímat

Kedy potrebuje firma interim manažéra a kto to je?

Interim management je dočasné nasadenie skúsených a kvalifikovaných manažérov alebo odborníkov, ktorí sa zameriavajú na riešenie konkrétnych problémov alebo na dočasnú nápravu situácie vo...

Potrebujete spoľahlivý program na mzdy? Vyskúšajte obľúbené Mzdy Komplet o Vemy.