Pátek, 8 listopadu, 2024
aktualne

Top 10 SEO faktorov: On-page a Off-page

on

Ak chce byť určitá spoločnosť úspešná, musí byť viditeľná. A v dnešnej dobe hlavne platí to, že vás musí potencionálny zákazník nájsť na internete.

Byť viditeľný zo strany potencionálnych zákazníkov je veľmi dôležitým krokom k úspechu. Zvlášť ak ide o vyhľadávač Google. Máte na výber dve cesty. Jednou sú Off-page faktory a tou druhou On-page. V tom vám pomôžu SEO služby, o ktoré sa dokáže postarať SEO agentúra, alebo sa na ne vrhnete svojpomocne. Off-page faktory meria Google v priestore mimo vášho webu. Najčastejšie ide o linky, ktoré sa odkazujú prostredníctvom iných webov na tie vaše. Pri Of.page faktoroch jeSEO optimalizácia postavená najmä na kľúčových frázach, dôležitá je aj informačná kvalita obsahu na webe.

SEO faktory on-page a off-page

Priblížme si 10 dôležitých faktorov, ktoré dokážu v tomto smere doslova divy:

  • Optimalizácia smerom k mobilným zariadeniam – indexovanie stránok postupne pri Google prestupuje na mobilnú verziu. Preto je dôležite myslieť aj na optimalizáciu aj v tomto smere. Ak sa budú kopiť chyby, vaše hodnotenie vo vyhľadávačoch bude klesať.
  • Rýchlosť nadovšetko – hlavná stránka aj jej podstránky sa musia dostatočne rýchlo načítavať.
  • Kľúčové slová –Momentálne sú totiž kľúčové frázy požadované za najúčinnejšiu praktiku pre zvyšovanie novej návštevnosti.
  • Nadpisy – hlavný nadpis spolu s podnadpismy sa vo vyhľadávačoch zobrazujú najvýraznejšie, pozor aj na ich správne umiestnenie.
  • Metapopisy – Ide o kratší popis, ktorý nájdeme v HTML kóde internetových stránok. Je viditeľný vo výsledkov vyhľadávania. Navyše dokáže podať veľmi dobré prvotné informácie o stránke každému potencionálnemu návštevníkovi. Mal by teda dostatočne sumarizovať obsah a zameranie webu alebo konkrétneho článku.
  • Kvalitný text – Trendy vo vyhľadávaní v rámci Google sa veľmi rýchlo menia. To, čo je však stále aktuálne, je pútavý a kvalitný text. Ak už nehovorí úplne pravdu a jeho informovanosť nie je stopercentná, vždy sa dá veľmi ľahko aktualizovať podľa potrieb. Ak sa vaše texty budú vyznačovať aktuálnosťou, stúpne vám aj vyhľadávací ranking.
  • Odkazovanie-Dôležitý off page faktor. Ide o hyperlink, ktorý vás odkazuje mimo vášho webového priestoru. Ide o mimoriadne dôležitý vaindikátor kvalitnej internetovej stránky.
  • URL – Štrukturovanie URL má dôležitý dosah na hodnotenia vo vyhľadávači. Dbajte na to, aby išlo o dostatočné usporiadanie a neprekročili ste odporúčané množstvo znakov. Hlavne musí obsahovať kľúčovú frázu!
  • Popisy obrázkov – SEO vo vyhľadávačoch má svoju silu aj pri obrázku. Nejde len o samotné SEO, má to aj iné výhody. Vyhľadávač ho vie síce indexovať, no takto otvoríte svoj web aj zrakovo postihnutým. Môže sa stať, že nastane porucha pri načítaní konkrétneho obrázku, pri správnom popise ho vyhľadávač dostatočne nahradí za vhodnú alternatívu.
  • Vnútorné odkazovanie – Váš web musí byť v rámci obsahu dostatočne indexovaný. Pri internom odkaze ide o hyperlink, ktorý sa odkazuje na vašu určitú podstránku v rámci jedného a toho istého webu.

Tip redakcie: najlepsia vonkajsia wifi ip kamera.


Mohlo by Vás zajímat

Prečo by vám vo vašich firemných priestoroch nemala chýbať ochrana pred...

Bezpečnosť firemných priestorov je jedným z kľúčových aspektov, na ktoré by mal každý podnikateľ myslieť. Moderné technológie ponúkajú množstvo riešení, ktoré dokážu ochrániť vaše...

Potrebujete spoľahlivý program na mzdy? Vyskúšajte obľúbené Mzdy Komplet o Vemy.